Wednesday, January 19, 2011

Bile Aku B'bunyi...

Hallooo..

Erm...hari nie busan sangat.....nk wat entry pun xde modal..
So.. macam biase, aktiviti mase busan r yg aku wat..
Belek2 adinda t'sayang r..huhu (name die Cik Gitar binti Kapok)
Dekat 5 minit aku belek...xtau nak nyanyi lagu ape...camne 2??
TIBA-TIBA... Aku terpandang 1 note lagu yg b'tajuk...

KENANGAN TERINDAH by Samson....

pergh...memang kene dengan waktu skarang nie..layan lagu lentok2...
and lagi 1 banyak kenangan dah aku simpan dalam lagu nie,
Especially wat someone yg very special dalam idop aku..
aku pernah nyanyikan lagu nie untuk die.....
mungkin ke skarang kenangan masih lagi yg t'indah atau sebaliknye..
entahla...tuhan aje yang tau....

so..untuk korang blogger and follower yg dtg ke blog aku nie...
aku tujukan lagu nie khas untuk korang siap dengan chord skali untuk yg tau maen gitar..coz korang very special 2 me!!

 
KeNaNGaN TeRiNDaH


Intro : C Am F C

C
Aku yang lemah tanpamu
Am
Aku yang rentan karena
F                           C
Cinta yang telah hilang darimu yang mampu menyanjungku
C
Selama mata terbuka
Am
Sampai jantung tak berdetak
F                  C
Selama itupun aku mampu untuk mengenangmu
Dm           Am
Darimu Kutemukan hidupku
Dm                 Am
Bagiku Kaulah cinta sejati
 
F D G F Em G
Uuuuuuu....uuuuu...uuuuuu....
 
C                G
Reff : Bila yang tertulis untukku
Am             Em
Adalah yang terbaik untukmu
F              C
Kan kujadikan kau kenangan 
Dm              G
Yang terindah dalam hidupku
C              G
Namun takkan mudah bagiku
Am           Em
Meninggalkan jejak hidupku
F                 C
Yang tlah terukir abadi
Dm              G           C
Sebagai kenangan yang terindah

have fun....Chowww!! 

2 comments:

auntyaida said...

nape x letak video main gitar lagu kenangan terindah tu..........

Azwan Soy said...

haha..dlm perancangan lagi..kalau ade rezki bru letak..huhu