Tuesday, February 1, 2011

Suit Up!! and ready for action...

Haloo....
yeap.. I'm back for blogging.....

So kenape aku x update entry??
the reason is.......


TADDA !!!





yeah...inilah sebabnye. aku terlibat dalam marathon tengok d.series nie...
Seriously cite nie adalah yang terbaek dalam sejarah ak tengok drama series... untuk yang x pernah tengok cite nie.... korang diwajibkan kene tengok cite nie...haha

anyway..baru je td ak sempat selak2 tengok blog pasal drama nie... hampir 10 JUTA orang  jadi fan untuk cite nie.... So...best x tu?? (pandai2 pikir la ye)

But, ade spoiled sket waktu mule2 aku tengok cite nie...sebab ak start dengan season 6...
So..memandangkan aku punye laptop pun dah semakin sempit... aku pn beli r Samsung 1 tera HD..
Then, sedut bnyak2 muvee dalam 2, termasuk cite kat atas....

Cite nie memang akan buat korang ketagih...untuk bukti: ak dh 3 hari x tido malam..paling awal pukul 9 pagi...Haha..

and..cite nie ak bole berikan "THUMB UP AWARD" untuk aku punye personel drama....
The best loyal friendship, nice love story, jokes yang bole buat korang guling2 sampai jatuh katil, part sedeyh x ingat and banyak lagi korang bole tengok dalam cite nie....


anyway...ini idol aku dalam cite nie...korang pilih la antara 5 orang tu sape yang menarik hati..haha

P/s: kepade sape2 yang pernah tengok, or top fan untuk cite nie tinggalkan comment2 korang ye...
or untuk yang nak tau lebih lagi pasal cite nie pun bole tinggalkan comment korang...( ak dh collect complete season)...huhu

So....Have Fun...Choww!!

No comments: